شنبه ۳ آذر
چرخِ ارابه شعری از علیرضا منفرد
از دفتر اجتمایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۱۰۸۰۰۴
بازدید : ۴۷۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا منفرد
|
و از من تو گذر کردی؛
بسانِ چرخ ارابه
که بر لاله حریصانه نگه میکرد.
|
نقدها و نظرات
|
عادت به سرهم نویسی دارم، گاها فراموشم میشه رعایت کنم | |
|
ممنونم | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.