بشنوید از راهیان راه نور
حاضران سر فراز از حضور
معنی بودن به تسلیم و رضا
آنچه را که حق نموده اقتضاء
دل نهادنهای پاک معنوی
جلوه های تابناک معنوی
دل بریدن از همه بود و نبود
دل سپردن بر خداوند ودوود
پر گرفتن تا خداوندی شدنم
از وجود عشق پیوندی شدن
عشق مردان حقیقت بین شده
از حقیقت بینی تضمین شده
دست های خالی و چشم نیاز
دست های خالی و صد امتیاز
آسمانی بودن و خاکی شدن
از وجود پاک افلاکی شدن
مقصد و مقصود ِ معراجی شدن
در دل حق باوران حاجی شدن
پا به روی نفس شیطانی زدن
ساغری از جام عرفانی شدن
در نبودن بودنی بی انتها
آخر هر انتهائی ابتدا
از نگاه پاک رحمانی شدن
خارج از این عالم فانی شدن
رخنمودی از بلندای غرور
گوهری زیبنده از دریای نور
اینچنین بودن به معنای رجاء
ای خدا آنها کجا ما کجا
----------------------
شب افروز 6/1/92
هر سالی که همراه راهیان نور وارد مناطق جنگی میشم
یاد روزائی میفتم که مفتی مفتی میشد رفت بهشت
با وجودی که آدم حسودی نیستم ولی به عزیزانی که لیاقت داشتن و
انتخاب شدن خیلی حسادت می کنم
امید وارم تونسته باشم تصویر زیبای این عزیزانم ترسیم کنم
عزیزان ارزش شهداء رو بدونید
دچار فتنه های روزگار نشید دشمن خیلی دوست داره ارزشای مارو بگیره
گرونی هست مشکلات هست اما ملاک نیست به خدا اگه حماسه فکه رو براتون روایت کنم
وقتی که 120 تا مجروح در محاصره دشمن افتادن بدون آب و غذا چهار روز مقاوت کردن
و دونه دونه شهید شدن
تازه می فهمید وارث چه ارزشهائی هستید
دوستتون دارم