يکشنبه ۴ آذر
بغض پنهان شعری از محرم زمانی
از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ۰۴:۱۴ شماره ثبت ۱۰۶۲۴۷
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب محرم زمانی
|
بغضِ پنهان شده در راه گلو سد شده است
آخرین خواهشم از محضرِ او رد شده است
تیشه بر ریشه ی من میزند و می داند
ساقه پژمرده و غم بیشتر از حد شده است
دائم این فکر خودش در سر من آمده که
او چرا با منِ دیوانه چنین بد شده است؟
دوری و گریه و چشمی که ندارد سویی
کوری چشمِ من از عشق، زبانزد شده است
حک شده نام کسی در دل ، و هر شب در سر_
فکر کردن به غمش عادت ممتد شده است
چاره ای نیست خدا خواسته تنها بشوم
آنکه بود عاشقم افسوس مردد شده است
ای خدا کاش به حق و به مرادش برسد
هر که از عشق کسی ساکن معبد شده است
#محرم_زمانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود