سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
و جنت باغی است که درختان میوه ی فراوان دارد
همچنین در قرآن از چندین میوه نام برده شده
انجیر و زیتون
که دانشمندان ژاپنی به تازگی
کشف کرده اند خواص یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون را.
و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است
که البته رئیس این گروه مسلمان است
و البته میرسیم به انار شما
انار میوه ای پاییزی است
که بهترین آنها برای ایران است و ساوه و جلفا
و انار هم میوه ی بهشتی دیگریست
که خواص های زیاد و فراوان دارد
رژیم غذایی آن برای کبد
و خون بسیار مناسب است.
.
شعر کوتاه زیبایی بود .
که بگوییم عاشقانه ی کوتاه زیبایی
موفق باشید .