جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
زلال شوق
___________
چـشـمـهـایـم را بـبـخش
مات و مبهوتند اگر،در جا ببخش
اشـکــها تصـــویـر ِ نازت را بـــه تاری میکـشند؟
شوق را باعث بدان،جانا،ببخش
نـازنـیــن بیـنــا،بـبـخــش
♥
♥
جـای ِ مـن بـــودی اگـــــر
میچشیدی طعم ِ شادی از خبر
شوق ِ دیدن حجم ِ اشکت می برد تا اوج ِ پلک
رازهـا بـر گـونـه جـاری تا ســحر
شب گذشت از چشم تر
__________________
مطلوبی ۱۰/۱۱/۱۳۹۱
(سخن سنج تبریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.