ا🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿 «نِعمَ الاَمیر»
ا🌹
منم ، آن که بر ، عشقت هستم ، اسیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
سلامم ، به تو ، ساکن کربلا
سلامم به تو ، روح قالوا بَلی
همان شه ، که شد ، رأسش از تن جدا
سلامی به تو ، از غلامی حقیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
منم بنده ، تو ، پادشاهی حسین
ندارم ، به جز تو ، پناهی حسین
نما ، بر دل من ، نگاهی حسین
فتادم ز پا ، دست من را ، بگیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
به جان رقیّه (س) ، پناهم بده
به درگاه خود ، عزّ و جاهم بده
همی سوز دل ، اشک و آهم بده
چه گردد کم از ، لطفت ای ، دستگیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
من ار روسیاه و ، سر افکنده ام
ز اعمال خود ، زار و ، شرمنده ام
ولی هر چه هستم ، تو را ، بنده ام
أَنا ، عَبدُکَ المُذنِب ُ المُستَجیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
ندارم ، به جز تو ، حسین آشنا
بود عشق تو ، نزد من ، کیمیا
نخواهم ، به جز ، لطف و جود و سخا
کریمی ، نما ، لطف ، بر این ، فقیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
بود نام تو ، ذکر روز و شبم
ز داغ غمت ، غرق تاب و تبم
من از کودکی ، نوکر زینبم
همان کس که شد ، عرض یک روز پیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
به جان همان ، زینب ، عُلیا جناب
همان ، شیر زن ، دختر بو تراب
که شد قتلگه ، دستش از خون ، خضاب
مرا ، اربعین ، زائرت کن ، نه دیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
فدای تن ِ ، چاک چاکت ، شوم
تن زخمی ِ ، روی خاکت ، شوم
به قربان آن ، نام پاکت ، شوم
چه شد ؟ شد کفن ، بر تنت ، از حصیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
بِگِریم برای ِ ، تن ِ ، بی سرت
به آن صورت نیلی ِ ، دخترت
بمیرم ، به خشکیده لب ، اصغرت
نشد جرعه ای آب ، گردد که ، سیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
امان از جفاهای ِ ، شمر و سنان
ز بی شرمی و ، ظلم آن ، ساربان
جفایی نمود ، آن گسسته ، عِنان
که خلقت ندارد ، به مثلش نظیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
سَرَم باد مولا ، فدای سرت
فدای سر ِ ، زخمی ِ ، خواهرت
به قربان ِ ، سوز دل ِ ، مادرت
بود حرف ِ ، (فرقان) ِ ، روشن ضمیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
«»«»«»«»
«»«»«»«»
شعر از ؛
حسین محمدزاد
(فرقان)
✨محرم الحرام ۱۴۴۳ه.ق✨
۱۴۰۰/.۶/.۸
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌑 # يَالَيتَني_كُنتُ_مَعَكُم
ياأَباعَبدِاللّه ، وَأَفوزُ فَوزاََ عَظيماََ 🌑
تن زخمی ِ ، روی خاکت ، شوم
به قربان آن ، نام پاکت ، شوم
چه شد ؟ شد کفن ، بر تنت ، از حصیر
امیرم تو هستی ، وَ نِعمَ الأَمیر
صل الله علی اباعبدالله الحسین و محبانه اجمعین
سلام و درود بیکران
بسیار ارزشمند و زیبا
زیارت نصیب تان
التماس دعا