يکشنبه ۴ آذر
رنگ پرداز شعری از کامکار پیشوا
از دفتر اولی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۷:۵۹ شماره ثبت ۱۰۱۲۴۱
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب کامکار پیشوا
|
تـویـی رنــگ پــرداز پـیــرایه ها
چـه بـا آفـتـاب و چـه با سـایه ها
غزل بـازِ دل ، از تو خواهـد سـرود
بـه تـوصـیـف هـا و بـه آرایه ها
مـن از اسـم و رسـمِ تـو نـام آورم
نـه بـا خـرجِ امـوال و سـرمـایه ها
تویی را که دل خانه ی عشقِ تو است
نبـایـد بـبـیـنـنـد هـمـسـایه ها
دریغـا که هـمسـایه هـم مثلِ من
بـرایــت غــزل دارد و آیــه ها
اگر بـودی و بـا تـو بـودم نبـود
سخـن های من جنسِ شـکوایه ها
جز آغوشِ تو جای من نیست نیست
چه خیری است بیش از تو در دایه ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روان و زیبا سروده اید.