يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس تیموری متخلص به جانا
آخرین اشعار ناب نرگس تیموری متخلص به جانا
|
دیروز دیدم یک خرگوش
خرگوشک بازیگوش
رفت در خونه موش
گفت که ای موش باهوش
خوب به حرف هام بکن گوش
یه وقت نشه فراموش
برو بگیر یکی دوش
لباس هاتم زود بپوش
با هم بریم سفر به شوش
این موشک بازیگوش
حیوونک لوس و مموش
اب رو گذاشت بجوشه
رفت که لباس بپوشه
لباسش رو که کرد بو
گفت که لباس میده بو
یه شونه هم زد به مو
بعد با خرگوش رفت به کوه
شاعر:نرگس تیموری...(جانا)
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد عزیزم❤ عید شما هم مبارک باشد | |
|
خیلی ممنون جناب احمدی🙏 سپاسگزارم که راهنمایی کرد💕 عیدتان مبارک باشه | |
|
خیلی ممنون 💕 سپاسگزارم از لطف تون... موفق و موید باشید جناب عیدتان هم مبارک باشه | |
|
کاملا صحیح می فرمایید جناب علامیان... ممنون از لطف تون❤ عیدتان مبارک باد
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقتی ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، وقت توزیع جوائز فرا رسید که جایزه روزه داران و شب زنده داران را عطا کند، عید رسمی مسلمان هاست عید سعید فطر و آغاز ماه شوال مبارک باد.