پنجشنبه ۱۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب فرشاد نوری
|
از تو چه پنهان هوایم گرفته است
بغضم، که درگلو صدایم گرفته است
گفتی خداحافظ و رفتی چه ناگهان
از شوکِّ رفتنت زبانم گرفته است
.
مادر که تاب دیدن حال من نداشت
یک نوبت از پزشک برایم گرفته است
دکتر! بگو چرا شدم اینگونه مبتلا
شب زنده دارم و صبح خوابم گرفته است
.
چون مرغکی غمین از عمق آسمان
افتاده ام به چاله و بازم گرفته است
یا سیب لعنتی که شد ممنوعه در بهشت
حوّا فریب خورده و گازم گرفته است
V
V
V
بگذار غوطه ور شوم در هبوط خویش
دنبال من نیا...که حالم گرفته است...
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و تشکر ویژه بابت توجه شما. در پاسخ به نقد هوشمندانه ی شما باید عرض کنم این جانب متمرکز بر روی سبک پست مدرن هستم و همانطور که قطعا مطلع هستید اختیار شاعر در این سبک برای استفاده از قافیه شنیداری به مراتب بیشتر از سبک کلاسیک است | |
|
ممنونم از دقت نظر شما تمرکز این جانب بر قافیه شنیداری میباشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید