من به حس لامسه ایمان دارم
وقتی با چشمان بسته
حضورت را لمس می کنم،
عطر تنت را می بلعم،
صدایت را می شنوم.
طعم گس لبهایت را
با تمام وجود می چشم
و تنها تو را می بینم.
تو حواس پنج گانه منی
من روی تمامی تئوری های دنیا
خط بطلان کشیده ام.
جاذبه زمین که چیزی نیست
به خاطرت
گردی زمین را نیز نهی می کنم
بگذار زمین شکوه کند
وقتی در مقابلت هیچ جاذبه ای ندارد.
لبخند بزن تا به لئو ثابت شود
زیباترین لبخند
لبخند مونالیزا نیست.
بگذارمایاها بفهمند
با حضورت دنیا تمامی ندارد.
چشمانت را باز کن
تا هیتلرببیند
انچه دنیا را به اشوب کشیده
چشمان توست نه دستان او
نازی ها کجای کارند
وقتی ناز تو به همه دنیا می ارزد.
دنیای من!
من در جز و مد نگاهت نیز
غرق می شوم،
کشف می کنم،
نقض می کنم
و اقرار.
برای تو بی اذن سهراب
راز گل سرخ را فاش می کنم.
بگذار دیوانه خطابم کنند
این مردمان بی عشق
بگذار ندانند
که فرهاد چه درد شیرینی داشت.
من با اغوش باز
تمام عاشقانهای دنیا را
به تو تقدیم می کنم.