جمعه ۲ آذر
برای امام رضا شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۷۵۲۲۲
بازدید : ۴۸۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
برای امام رضا (ع):
تقدیم به سرور ارجمند استاد عزیزم سید علی اصغر موسوی
ای حصن حصین درد نوشان
ای دست کریم ژنده پوشان
ای دارالامان--- روسیاهان
ای خانه ی گم نموده راهان
ای ضامن بچه های آهو
بستیم به تو دخیل یاهو
شاهنشه ملک طوس وایران
قاموس نگار حکم یزدان
ای سبزترین درخت هستی
خنیاگر شور و عشق ومستی
فرمانده تیپ دلنوازان
محبوب دل ترانه سازان
آقای عزیز مهربانی
درسینه نشسته همچو جانی
خواهم به زیارتت بیایم
پابوسی تو شود سزایم
|
نقدها و نظرات
|
درود مهربانی از شما سپاسگزارم | |
|
درود بر شما ممنونم | |
|
سلام عزیزجان ممنونم از شما | |
|
سلام و درود تشکر از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یا ضامن آهو