توکه رفتی و دل به دریا زدی
منم توی موجا قدم میزنم
میترسم بیای و نبینم تورو
بیا که دارم از تو دل میکنم
روزای جدایی چه سخته واسم
دارم امتحان چیو پس میدم
بیا و همیشه کنارم بمون
من این عشقو تنها با تو فهمیدم
چشای قشنگت چرا ابریه
چرا فصل بارون گرفته چشات
نمیشه نباری تو این لحظه ها
که اشکات نریزه روی گونه هات
بیا دستاتو حلقه کن نازنین
روی شونه هام و کنارم بشین
چه احساس خوبی دارم با تو من
بیا عشقو توی نگاهم ببین
سرت سایبونه واسه شونه هام
تنت ماسه های تو ساحل شده
ببین مرد دیوونه با داشتنت
حالا دیگه اما چه عاقل شده
صدای قشنگت هنوزم میاد
از اون سمت دریا همیشه به گوش
اگه خواستی شاید بیای دیدنم
حریر طلایی رو واسم بپوش
دارم با خودم زمزمه میکنم
همون حرفایی رو که تو میزدی
تو رویا نمیدیدم اصلا که تو
یه روزی بشه که جوابم ندی
چشام خسته شد بی تو خوابم گرفت
غرورم توی ضرب موجا شکست
نذار عشق من بی تو آواره شم
دلم بعد تو دل به هیشکی نیست
صادق قنواتی (سهیل)
ترانه زیبایی است