يکشنبه ۴ آذر
بی خود است شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱ شماره ثبت ۶۳۵۰۴
بازدید : ۶۳۵ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
🌺🍃🍃🍃
🍃
🍃
هرچه می مانم به راهت تا بیایی بی خود است
هرچه می خواهم بدانم در کجایی بی خوداست
با زلال اشک خود صد بار گفتم عاشقم
بی وفایی بی وفایی ،بی وفایی بی خوداست
نه لب و نه بوس ونه آغوش می خواهم گلم
این تفرعن،این تبختر،کدخدایی بی خوداست
در شمالی درجنوبی در قمی یا کازرون
تا نگویی با منی گر کربلایی بی خوداست
ما نداریم از تو دیگر انتظار خیر و وصل
این جدایی این جدایی این جدایی بی خوداست
با نگاهی بر تو ما از هردو عالم بگذریم
آری ای الیاس جان این بی نوایی بی خوداست
🍃
🍃
🍃
🌺🍃🍃🍃🍃🍃
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.