پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
|
یاودود
وقتي که رنج را يکباره ميبرم
دنبال گنجم و زباله ميبرم
دادم تقاص آن روياي بچگي
بادست پاره ام نان پاره ميبرم
اي کاش يک عصا اندازه ام شود
خم گشت پيکرم نان خانه ميبرم
دراين زباله ها يکبار لاک بود
اين لاک مال تو من شانه ميبرم
خون است لاک من از تيغ زندگي
هرروز آه من با جيغ زندگي
اين رنگ قرمزش را هست نفرتي
يازور ميزنم يا ...زندگي
بر قله اي کثيف من ميکشم نفس
چون مرغ ول شدم عاشق برم قفس
تعريف من از اين دنيا چه ميشود
تعريف من کمي وارونه از همس
من فکر ميکنم کشتي نوح را
پرکرده بوده اند از مور يا مگس
چون حرص ميزند انسان چو مور شد
ما هم مگس مگس ماهم مگس مگس
خون است لاک من از تيغ زندگي
هرروز آه من با جيغ زندگي
اين رنگ قرمزش را هست نفرتي
يازور ميزنم يا ... زندگي
(ودود)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا ست