جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهنام مرادی(مجرم)
آخرین اشعار ناب بهنام مرادی(مجرم)
|
از زمین های مختلف بودیم
خط قرمز میان هر دوی ما
بچه بودیمو مختلط گشتیم
جنگ خونین میان مردم ما
بی تفاوت تر از همیشه ولی
پیش رفتیم و بچگی کردیم
قلبمان با خدا یکی بودو
عقلمان رفت و هرزگی کردیم
چند سالی گذشته و حالا
خط قرمز میان ما دیوار
از پسر بچه ای که یاقی شد
مانده یک مرده زیر این اوار
از همه حال تو خبر دارم
گفته میشد از ادمان تردی
در همان کوچه های سرد بلوغ
در پی راه تازه میگردی
عشق من راه مرده ها پیداست
ساده کن راه را برای خودت
گریه کن بشکند همین دیوار
از تماشای این دو چشم پرت
صلح شد جنگ بین ملت ها
ما فقط مشق عاشقی کردیم
تا ابد در میان این ملت
وارث تاج و تخت این دردیم
بهنام مرادی مجرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قصیده زیبایی است