سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
غزل بااحساس بود
اما بااجازه تون چون تیک نقدفعاله
نکاتی راجهت همفکری بیشتربازگو می کنم
شعرتون ارتباط عمودی اش خوب بود
اما دچارپیچیدگی شده کمی وعلتش هم اینه که
در بعضی ازابیاتش ضعف تالیف بسیارمشهوده
واون روانیی که یک غزل باید داشته باشد رانداره
ازجمله بیت اولش
چشم ان نرگس شیرازی اوشاعرکرد
دراصل می خواستین بگین چشم ان نرگس شیرازی او مراشاعرکرد
که خوب جمله حانیفتاده
یادربیت سوم
غزل وشعرمرا پرشده ازوصف خودش
غزل وشعر یکیش دیگه کافیه وهردیک معنامیده وفقط برای پرکردن وزن آورده شده که هجو ودرست نیست
جداازاینکه ضعف تالیف هم داره
بازم مخواستین بگین
شعرمن پرشده ازوصف رخش
می تونستین بگین
غزل تازه ی من پرشده ازوصف رخش
که هم وزنش درست شه هم جمله اش بی نقص شه
شعرنیازبه ویرایش داره وباید یه دستی به سروروش
بکشین البته جسارتمو ببخشید برادرخوبم ایرادنیست
فقط نظرمنه وخودمم اشعارم عاری ازعیب نیست
موفق باشید