جمعه ۲ آذر
♡گل دل منوبیار♡ شعری از زهرانجفی
از دفتر سبددلتنگی من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۷:۴۶ شماره ثبت ۵۳۱۷۳
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۱۸
|
|
نگاه گرم وروشنت سپیدی شبای من
برای شعرموندنت بیاتوپا به پای من
همیشه داره چشم من برات یکی دوقطره اشک
توباغبون قصه ای به خارهانبرتورشک
خودش میادغزل برات تموم عاشقونه هام
نه اینکه مجبورش کن قلم روبابهونه هام
حضورسبزتوبرام مثال برگ نوبهار
غبارغم روخط بزن توآسمون من ببار
اگر که رفتنی نشی برای موندنت میام
همین نفس به یاد توصدام بکن منوبیام
هوای من بدون توپرابره وغم میگیره
خیال نکن نبودت وترانه هام کم میگیره
می گفتی آسمون من ستاره ی تورومیخواد
دل غریب وعاشقم بهونهی تورومیخواد
میگفتی چشم بارونیم گل نگاتوکم داره
تومی دونی چراچشام، واسه چیه که نم داره؟
نه اینکه اینقدربدی نه! ،این منم که بدشدم
تودرس عشق وعاشقی مث همیشه ردشدم
بازم سکوت ودلهره شده عذاب لحظه هام
بازم توجمع وفاصله نمی دونم پیش کیام
نمیشه ازبنفشه گفت نمیشه قلب من بهار
بذار پرجوونه شم توآسمون من ببار
چشاموروی چلچله به روگلای نوبهار
میبندم وبهت میگم گل دل منوبیار
یه تیک بزن به قلب من بزارتموم شه غصه هام
هنوزم ازتومیخونم بااینکه سردوبیصدام...
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم آقای احمدی زاده لطف دارین به حقیر🌹🌹🌹 | |
|
بزرگوارین | |
|
ممنون از دیدگاه زیبا وپرلطفتون🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان | |
|
سلام بزرگوارین لطف دارین | |
|
ممنونم | |
|
زنده باشین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است