دای ناری ناری ناری بغل چه ناری ناری
دای و عشق مو عاشقتری ناری ناری
دای دسته منه دستم بنه ناری ناری
گل زر تی سلم نگو می خین نیاری ناری
دای یه بغل و عشقت سی مو بیاری
ناری ناری ناری
آسمون بندیرت برگردی پیشم بارونه و گرته
دای ناری ناری ای دل سیت دل دل ایگنه تا بیی پیشم
ناری ناری دای شو و خو مو سیت نیارم
دای قربون تیلت برم که آبی آسمونیه
دای و همه شیرینو شرینتری
ای تیل کالت کرده مسم ده نونوم و داغ چکنم
دارم سیت شو و روح ایمیرم نونوی که خمه سیت اکشم ار یه رو نبی
زلفل شلال و قد شلال کردمه مسم ای خدا بکش دل بو و دسم
دای نفس آخریم دارم ایشمارم دای ای پیومه وش بییت
دارم جون ایسپارم گل ار یدو ده دییمت دس بیه و دسم تا گل ویایم نروه عهدی بی تو بسمه
ای خدا بکش دل بردم و دسش و ای پیومه وش بییت تا نییا سر نهش مو جون نیسپارم
زلفل شلال و قد شلال کردمه مسم ای خدا بکش دل بو و دسم
قلب من به عشق تو عاشقونه میزنه نفس نفس
تو نفسمو همه کسمو تو رو می خوام یه نفس