چهارشنبه ۱۶ آبان
گفتی بگورویا شعری از سيدمحمدمعالی
از دفتر شكست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۳۸۵۴۹
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سيدمحمدمعالی
|
بهم بگو تواِسمت و
راز چشای بسته ات و
دیگه برو پیشم نمون
باهات نمیشم مهربون
بببين یه قلبه زیرپات
برق غریبه ،تو نگات
طعم شیرینه رو لبات
رنگ غمه ،توی چشات
تلخه چرا ؟ زنگ صدات ؟
چه عطری داره اون موهات
که اگه بازشون کنی !
گُل رو پريشون ميکُنی ؟
بسه ديگه ، ناز نكُن
برو تو، طنازی نكُن
اين دل من ، قَهرباهات
نمیشه ، همراز نگات
باتو نمیشه همبازی
تا که اُونو کُنی راضی
برو،که بی وفائی تو
دل نداری ؟ ز سنگی تو !
عشق نداری،تیشه ائی تو !
عُمری به این پیشه ائی تو !
پیشت دیگه نمیشینم ؟
ميشگنی شيشه ی دلم !؟
محمد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.