چهارشنبه ۱۶ آبان
پاک نمیشی ! شعری از سيدمحمدمعالی
از دفتر شكست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴ شماره ثبت ۳۸۴۵۱
بازدید : ۲۹۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سيدمحمدمعالی
|
یه سبد پُراز ستارهِ ، پرُِ چشمکهای نور !
یه بغل پولک آبی ، ازستاره های دور !
یه شب مهتابی ، ازجنس بلور
من دوست دارم ، . . . اما
نه ،اینجوری!؟
به زور !؟
من میخوام ، تودفترم پاکت کنم ؟!
پاک نمیشی ؟!
حتی یک خُورده، توقلبم
کم رنگ نمیشی !؟
توسرم غوغائیه ،
واسه رسیدن تو ، باز
که یادم میره ، رفتارت و
با اونهمه ناز !؟
من همیشه یادمه ، رنگ چشات
میخونم دوست دارم رو ،
از نیگات
من میخوام فرار کنم !؟
هرجا میرم ، جام نمیشه؟!
جلوی پنجره ئی ام ،
که هیچوقت ، باز نمیشه !؟
میدونی؟
توی دلم ، صدتا سئوال باقیه باز ؟
همشون ، توی سَرم جاری میشن،
وقتِ نماز !!!؟
محمد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.