سه شنبه ۶ آذر
لابد تقدیر که میگویند همین استــــ شعری از مترسک دیوونه
از دفتر خاتون نویس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۴۰ شماره ثبت ۲۲۴۲۷
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مترسک دیوونه
|
لابد تقدیر که میگویند
همین استــــ
همین خوابهای
معطل ماندهی من است
همین گونههای نم دار و ...
شوره زده از اشکهای بیصدای من
همین ابروهای گره خورده
از نگاه های عمیق در جاده ی انتظار
شاید هم
همین چشم بستنهای شبانه
و گرفتن خیالی دستانت است
و حس ، حس داغ حرم نفس هایت
که با هر بار حسَش
شکنجه میشوم و
سر میکشم
تمام صدایت را
شب به شب
و هر صبح
دلتنگی
بالا میآورم
مجتبی ستوده | شهریور 91 | ویراست 27 دی 92 | لابد تقدیر که میگویند همین استــــ
پ ن : چه کسی میداند تقاص چه چیز را من به چه کسی پس میدهم؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.