يکشنبه ۴ آذر
کیست او شعری از شهره غلامی
از دفتر دنیای دل تنگی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۰۷:۵۰ شماره ثبت ۱۵۰۴۲
بازدید : ۱۴۱۰ | نظرات : ۸۱
|
آخرین اشعار ناب شهره غلامی
|
کیست او ؟ تا مرا یاری کند
این غم سنگین زدل خالی کند
کیست تا دست محبت بر سر و رویم کشد
تا که شاید جای او در سینه ام را پرکند
کیست تا زخمی چنین را در دلم درمان کند
سایه ی مهرش درونم را کمی روشن کند
کیست تا بی پدری درمان کند
با منه غمدیده همدردی کند
کیست تا که غم ازسینه ام بیرون کند
باحضورش این دل و اروم کند
کیست تا اشفتگی را از سرم بیرون کند
با تمام مهرخود روح مرا تسکین کند
77/3/3 به یاد پدر
اقای مقدم عزیز میدانم شعرکوچک من لیاقت پدر برزگوارشما را ندارد اما شما به بزرگی خودتان ازیک خواهر پذیرا باشید.
روح پدرتان شاد و از حضورمادرتان لذت ببرید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.