يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
ســـــینه ام آرام شــــد با رفتن ات پـُــر خون شده است!
هند و اطلس هم دو چشمم،راهشان جیحون شده است
میفــــــروشم صـــــد بهشتم را بــه یک آتـــــش ز عشـــق
عشقــــبازی های ساغـــــر با شــــراب افــزون شده است
مِــی ز لب تجـــویــــــز کــــــــرد امّا ورای پــــرده هـــــاست!
راه هـــا می بینم امّـا عقل هـــم مجنــــــــون شــــده است
شب به پیغـــامـــی که بیــــــداری مگـــــر،آشفت و رفت؟!
خوشه ایی خشکم کـــز او در بندِ باد افســـون شده است
آه و دردم کـــــــــرده آرایــــــش ســـــــپاهــــی در رُخم
دلبــــــرم گــــــر حُــکـــم ِ داوودم دهد،گلگـون شده است
ســــاز ها میـــــســوزد از حســــــرت کـــه بازآ مطــــربم
تــار ِ مــــژگان،عــود ِ دل،تنبــــور جان،محــزون شده است
اِســـــتَمع الجّـاري حبیبــــــي و اشتـَـغـِل روحــــي باَنت
عمق ِ تبـــعیــــدم ســـخن سنــجا،دلـــی بیـــرون شده است
مطلوبی(سخن سنج تبـــــریزی)
یک عشق در صد غزل
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.