جمعه ۲ آذر
عشق شعری از علی اکبر سلطانی
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۰۳:۴۰ شماره ثبت ۱۴۶۰۹
بازدید : ۱۴۹۷ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر علی اکبر سلطانی
آخرین اشعار ناب علی اکبر سلطانی
|
عشق آن است که با یاد تو دیوانه شوم
ازهمه خلق جهان یکسره بیگانه شوم
از غمِ دوریِ تو آهُ فغان بر گیرم
بال و پر سوخته برگِرد توپروانه شوم
به در خانه کس رنج اقامت ندهم
پا برهنه به درت همدم وهمخانه شوم
گر لیاقت نشود تا به حضورت برسم
من چو مجنون شدگان نیز به ویرانه شوم
در ره مستی تو لاف گزافی نزنم
با همه عشق و وجود بر دل توخانه شوم
همه از دیدن تو حس حسادت گیرند
در دلم زخم زنند ,ناله به میخانه شوم
در جهان نیست چو من غرق شده در دل تو
بوسه ای کن به لبم ساقی مستانه شوم
گر کنی لطف که من هم بشوم حلقه به گوش
ساز عهدی بزنم،یکدل وپیمانه شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.