جمعه ۲ آذر
دیوار خیال شعری از مشکوة توکل
از دفتر شکوه ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۱۸ شماره ثبت ۱۳۸۰۴
بازدید : ۷۳۸ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب مشکوة توکل
|
باوری ساخته ایم
روی دیوار خیال
به درازای افق
به بلندای فلک
غافل از سستی دیوار
ولی باور خوش
تکیه دادیم بر آن
آنچه برجا مانده
من و مشتی آوار
پیکری زخمی و ریش
با دلی صد پاره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.