جمعه ۲ آذر
خدا همیشه مراقب فرشته هاست شعری از آراس مقامی
از دفتر تـــــــرانه های آراس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۲۷ شماره ثبت ۱۳۶۱۳
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب آراس مقامی
|
*خدا همیشه مراقب فرشته هاست*
می نویسم از آن بانوی کوچکی که
به دنبال بازی های کودکانه اش
سر از کوچه ی بن بست پسری در می آورد
و از نفس هایی که طعم سیاهی می دهد
حال باران را به خود میگیرد
بوی اشک روی گونه هایش ،
تمام عطر شادی هایش را به اسارت می برد
پسرک برای پاک کردن اشک های بانوی قصه دست درازی می کند
و خدا.....
وخدا به دستان آلوده اش می زند
تا چشمان پاک دختری عفونت نکند
وآنگاه...
باران برای غسل این فاجعه حاضرمی شود.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.