جمعه ۲ آذر
غم دل شعری از بابک پولادی فراز
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۱۲۵۹۴۷
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر بابک پولادی فراز
آخرین اشعار ناب بابک پولادی فراز
|
در واپسین غم دل
تو را دیدم!
تو را خواندم
تو را بوئیدم
تو را نگاشتم
نه به دیده
نه به دل
نه به کنار پهلو...!!
هر شب بر جوانه ی دل
می کاشتم خیالت
و این بود
حکایت عشق
من و تو...!!!
بابک_پولادی_فراز
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت دارم استاد انصاری عزیز💐💐 | |
|
نگاه شماست بزرگوار بسی ممنون 💐💐 | |
|
ارادتمندم آذر دخت عزیز نگاهت را سپاس💐💐💫 | |
|
درود و ادب دارم نیره ی خوش سخن کران ✍️💐 بسیار عالی قطعاً به صبح و نگرش شما اندیشه ی هست ممنون از توجه و نگاه پر مهرتان...💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست