يکشنبه ۴ آذر
یار در خانه شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۰۵ شماره ثبت ۱۲۵۳۲۴
بازدید : ۱۷۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
پیکره بلند کوه
خیال را
به پرواز درمیآورد
آنجا که بر بلندایش
قدم میگذارم
پریشان میشود افکارم
زمستان اقیانوس رویاهایم
باز نمیایستد لحظهای
پر میگشاید و میرود
باز میآید و شِکوه میکند
از این رنجهای بی سببی
از این آه خفته در دل
از آن پای مانده در گل
چون کاشفان هزاران ساله
جستجوگر است
نماندهاش دگر توان
فراموش کردهاش دگر زمان
به گوش خود شنیدم
که ندایی آمد
خوش صدایی بود که میگفت
بشنو
از درون پوست و گوشت و استخوان
یار در خانه و تو میگردی گرد جهان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.