يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نیره شیریان(مارال)
آخرین اشعار ناب نیره شیریان(مارال)
|
هرشب انگار یادت ...
عشق تلاوت می کند !
چشمانم را می بندم و محو تماشای آن !
لبخند ناب
برای زندگی هنوز بهانه دارم
و تو .....
زیبایی ...
همچون شعرهای ترنم !
در زیر باران !
و غز ل هایی که تفسیر چشمان توست !
سرودن تو آسان است ...
وقتی در آرامش چشمانت غرق می شوم
طلوع می کنی در وجودم !
با خاطراتت ...
سرشار از ذوق شاعرانه ام برای تو
وخیال تو ...
گل سرخی است در دستانم
هنوز عطرش باغ نیلوفری احساسم را نوازش می دهد !
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ممنونم زیبا نگاه شماست | |
|
سپاسگزارم وجودتان ماندگار | |
|
سپاسگزارم.زیبا نگاه شماست | |
|
خواهش میکنم بزرگواریدمن استاد نیستم زیبا نگاه شاعرانه ی شماست .وجودتان سرشار از شادی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود