يکشنبه ۴ آذر
غزل سرا(تقدیمی به ساحت مقدس استاد عزیزم استاد منوچهر منوچهری(بیدل)) شعری از عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
از دفتر باخته به دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۱۱۴۱۸
بازدید : ۱۳۹۲ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
آخرین اشعار ناب عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
|
استاد عزیزم ممنون از همه لطفی که به من دارید میدانم که تمام نوشته هایم در قدردانی از یک لحظه نگاهت به کارهایی من نیست
تنها نشستم وشلاق باران
خوشکیده چشمم به راه یاران
حرفیست که به باران گوید چشم من
توهستی تنها هم درد من
این سخن رازمن آموخت
من که عمرم به پای دوست سوخت
یاری بود مرا روزی بی وفا
خاطری ندارم زاو جز جفا
همدم من شاعر غزل سرابود
برایم زامید فردامی سرود
باآنکه اوسوخته پروباش
آرمش من بود همه فکروخیالش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.