جمعه ۲ آذر
تنهایی شعری از هادی صمدپور
از دفتر گاه نوشته های من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۱۱۱۷۶
بازدید : ۱۰۴۴ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب هادی صمدپور
|
"تنهایی"
تنهایی را دوست دارم
مگر نه اینکه هیچ کجا خانه خود آدم نمیشود؟
|