سه شنبه ۶ آذر
پدر۳ شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۱۰ شماره ثبت ۱۰۳۹۸۶
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
پدر۳
من پدر را بیشتر از هرکسی آزار دادم
یک هزار و سیصد وپنجاه و افزون
من شدم بیمار ومحزون
هر سالی من دوبار از او لباس نو گرفتم
کفش هایم از هفت ماهی پاره می شد
چند باری من کتاب و دفترم را گم نمودم
پول جیبی می گرفتم من از او با گریه هر روز
یک صدو شصت دفعه آمد اوکه درسم را بپرسد
نمره هایم پانصد و یک دفعه حالش را به هم زد
برخلاف میل او با نا کسان همراز بودم
درخیابان چند دفعه من کتک کاری نمودم
هفت صدو نه بار در جمع بزرگان حال او را من گرفتم
من پدر را بیشتر از هرکسی آزار دادم..
|
نقدها و نظرات
|
چشم استاد چند سالی است پدرم به رحمت خدا رفته است البته چنین پسر بدی نبوده ام ،اغراق کرده ام .شما سلامت باید استاد عزیز. | |
|
درود بر شما .شما سلامت باشید .مرتکب اشتباه تایپی شدم | |
|
سلام سپاسگزار لطف شما هستم استاد مرادی ارجمند . شاد وسلامت باشبد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اگر از سر ندانم بکاری و جوانی بوده
سعی کن بعد از این به او احسان کنی