سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 14 خرداد 1403
  • رحلت حضرت امام خميني -ره- رهبر كبير انقلاب و بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران، 1368هـ ش
  • انتخاب حضرت آيت الله خامنه‌اي به رهبري، 1368 هـ ش
27 ذو القعدة 1445
    Monday 3 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۱۴ خرداد

      کوتاه بلند (3)

      شعری از

      مهسا تیلی

      از دفتر کوتاه بـــلنـــد ! نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۷۲۶۰
        بازدید : ۲۵۷۵   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      1
      من "میشنوم"
      همه میگویند : بهار آمده است !
      هیچ چیز شبیه بهار نیست اما...
      در "چشمِ" من !

      2
      مسلمون!
      این عشق های کشکی؛
      حرام تر از می نابی ست
      که جرمش
      مستی ست !

      3
      قلقلکــــ میداد
      دلقکـــ
      دلِ پر دردش را ...
      تا کند سیر
      شکمِ خالیِ قلکــــ را !

      4
      قرآن
      لبــــِ طاقچه هایمان؛
      خاکـــــ میخورد
      و ما ...
      لبِ پرتگاه ها ؛
      تابــــــ میخوریم !!

      5
      تو ؛
      شاه بیتِ غزل هایم بودی
      و من ...
      درویشِ بی بیتِ
      دو بیتی هایت !!
       
       
      6
      کوته فکــــر که باشی
      جرمِ بزرگی ست
      پرواز !


      7
      چه تلخ است
      سرنوشتت...
      وقتی لِه ات کرده
      و هنوز هم
      تو
      لَه لَه میزنی
      برایش!

       

      8
      بعضی مردها را
      باید مچاله کرد
      بین انگشتانِ ظریفِ زنانه ...
      مثلِ کاغذی باطله!!
      و بعد...
      به مرامِ ناخن زمختِ مردانه ای
      که با آن
      خراشیدند دلت را...
      به لبِ ناخنی....
      به یکـــــــ اشاره
      پرتشان کرد
      آنورِ قول های مردانه شان !!!!

       
       

      9
      خوابــــــــــ بودی
      و من؛
      عمری به عشقِ سرابـــــــــ
      شرابـــــــــ نوشیدم !

       
       

      10
      در قمارِ عشقت ؛
      من باختم
      جانم را
      و تو بُردی...
      جانِ بی جانم را !!
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0