سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        ترانه

        شعری از

        سعید بی همتا

        از دفتر واسطه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴ شماره ثبت ۵۱۴۵۲
          بازدید : ۵۲۸   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید بی همتا
        آخرین اشعار ناب سعید بی همتا

        با این ترانه می خونم
        چشاتو از من نگیری
        یه روز میاد که سرنوشت
        منو به بازی می گیره
        یه عشق سردی تو نگات
        میشه تمومه زندگیم
        دوباره آهی رو بکش
        نفس نفس تو سینه هست
        دوباره فریاد می زنم
        عشق تو را داد می زنم
        زنجیر یادگاری رو
        بده به دست سرنوشت
        آتیش بزن قلب منو
        راهی غصه ها نکن
        هنوز دلم می خواد تورو
        این هوسو ازم نگیر
        چی بوده تقصیر نگام
        جز یک سلام بی ریا
        بیا کمی عاشقی کن
        بگذر از گناه بی دلیل
         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۷:۳۲
        درود گرامی
        زیبا بود خندانک
        اسماعیل سعیدی منش
        چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۳:۱۹
        سلام بر آقای بی همتای عزیز
        ترانه روان و زیباییست وزن به نسبت سالمی دارد ولی قافیه اصلا در آن تعریف نشده. با قافیه آشنایی ندارید یا عمداً قافیه را ندیده گرفته اید؟ به هر حال این ترانه در قالب کلاسیک است و قافیه از ملزومات هر کار کلاسیک.
        موفق باشید
        بهارک (دختر پاییز)
        جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۵۵
        درود زیبا خواندمت مانا باشی ب مهر :32

        نفس نفس تو سینه هست خندانک
        دوباره فریاد می زنم خندانک
        عشق تو را داد می زنم خندانک

        زیباست...زیبا خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0