سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        ((جرم نکوئی یار))

        شعری از

        وحیدی ( شيرازی)

        از دفتر استحالـۀ سبز نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ۰۴:۱۵ شماره ثبت ۳۹۱۱
          بازدید : ۱۰۳۹   |    نظرات : ۵۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        نكـوئـي يـار))‎ جرم ))

         
        از استادان و دوستان جان در شعر ناب تقاضاي تعليم و تعلم و رهنمود و نقد و نظر مرحمتي دارم.

         

        ز ســــر زلــــف تــــو مـــوئـــي شكنـــد قامــت مـا
        خــوش چــه بـاشــد بـــزنـي همــه بــر طاقــت مـا

        يـوسـف از جـــرم نكــــوئــــي بــه زنـــدان افتـــــاد
        تـو بديـــن حسـن و ملاحــت نـرهـي از طـاعــت مـا

         روي زيبــــــاي تــو و قــامــت رعنـــــاي تـــو نيســت
        جـــــز بـــــراي چـــــمن و آفــــت ايـــن غــايـــت مـا

        هـــر كجـــا گــام گـــذاري بـــه چمـــن يـا بستـــان
        بـر قــــــدوم تـو سهــي فــــرش شــــود حالــت مـا

        دل مــا در پـي صيــد تــو ختـن زاي گرفتـــاري شــد
        نـه چنـانست كـه آزاد شـود اين همـه بـا رايــت مـا

        عــارضـت مســت چنــانسـت كــه هشيـــار كنـــد
        آنكــــه از اشــــك رزان خــــــورده بســي آيـــت مـا

        بر صـراطـم خطي از تيـر نگاهت بزنـد آتـش ســوز
        پـــس نمـا غمــزه نگاهـي و باز بســـوز عــــادت مـا

        دل بيمـار ((وحيدي)) بديـدار تو كـه تجـويـز كننـــد
        اين طبيبــان دغـــل را بخــوران ذره اي از راحــت ما

         

        وحيـدي شيرازي: 28/03/1390 ـ تهران
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        وحیدی ( شيرازی)

        ،

        حسین توسطی (حس تو)

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0