سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    «« مرد...؟! پایان...!؟ »»

    شعری از

    وحیدی ( شيرازی)

    از دفتر تازگی ها! نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۸۲۴۴
      بازدید : ۷۹۳   |    نظرات : ۱۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

     

    مرد...

    ایستاد

     

    خسته.

    بی رمق.

    در پایان...

     

    زخمینه از زخم هایی

    مرهمی بر هم

     

    با تنهاترین چشم هایی که داشت

    و بسته می شد عنقریب انگار... 

     

    پایان راه را!

    اما باز هم نگاه کرد

    از فرط نگاه

     

    تنها بود...!

     

    این...

     پایان راه رفته بود!

     و تا این جا...

     

    و نمی شد...

    نمی شد که تنها باشد.

     

    تا نگاه هست...

    و تا وقتی که حس می کرد

     

    و تا دقدقه هست

    بی پایان...

     

    نیست...

    نخواهد بود

    پایان...

     

    دستانش را به هر طرف فرو برد

    نه مانعی

    هیچ دیواری

    و نه حصاری

     

    و نه هیچ بن بستی

    و جسمی...

    و مادِّه ای

     

    و نه کورسوی راهی

     

    و جز هیچ نبود

     

    و راه افتاد

    و شناور شد

    تا کجا

    مَـردِ مَرد...

    ***

    ***

     

    یا تقدیم بهترین سلام و درود ها به محضر شریف دوستان خوبم؛ شما عزیزان و سروران در کوچه باغ شعر ناب و عرض خدا قوت به کارکنان گرامی و مدیریت ارجمند این محفل مهربانی.

    پاینده باشید در مهر و شاعرانگی.

     

    «« وحیدی (شیرازی) خـــ03ـــرداد / 1391 هـ خورشیدی- تهران.»»
     
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0