سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        طلوع صبح

        شعری از

        مجتبی یزدی صوفی

        از دفتر دیوان صوفی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۰۰۱۷
          بازدید : ۵۱   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجتبی یزدی صوفی

        طلوع صبح میبینم تو گویی روی یار آمد
        گل و باغم مهیا شد همه عالم به کار آمد

        چه نعمتها درون روی مه سیمای یارم هست
        که نرگس چشم و سوسن صورت و بستان به بار آمد

        چنانم شرب خمری میدهد با چشم مست خود
        که با یک طرفه‌العینش خود ساقی خمار آمد

        اگر بادی وزد بر طره‌ی پر موج گیسویش
        تو گویی موج طوفانی بَر‌ِ  دریا کنار آمد

        به قامت، سرو، کِه  میگردد از بالای یار من
        که جان و جانفزا هست وبه سوی این دیار آمد

        رخ تابان تو در روز و شامم ماه و خورشید است
        تمنای وصالت بر من بی جان زار آمد

        بیار آن نوش دارویی که داری در وجود خود
        عسل داری به لب‌هایت که با رنگ انار آمد

        بیا جانا که صوفی در طرب استاد استاد است
        میان باغ و بستان یاور بانگ هَزار آمد

        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
        مجتبی یزدی (صوفی)

        ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۱۳ روز پیش
        دلنشین و زیباست خندانک
        مریم عادلی
        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۲
        شعر قشنگی بود💐💐💐
        محمد اکرمی (خسرو)
        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳
        درود جناب صوفی
        شعر زیباییست
        پیروز و دلشاد باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        بهروز دارابی
        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۷
        درودها
        🌹🌹🦋
        محمد گلی ایوری
        ۱۳ روز پیش
        درودتان
        زیباست
        پاینده و سراینده باشید
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0