جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه یاراحمدی ،روشنا
آخرین اشعار ناب فاطمه یاراحمدی ،روشنا
|
من روزهای سرد و سختم را
تابوی آزادی و بختم را
با دستهای عشق می سازم
یک ماه زندانی در آغوشم
شال الیزه مانده بر دوشم
تو بتهون باش و بخوان با من
کنسرت آزادی و عصیان را
یا رقص وطغیان خیابان را
در سمفونی مردگان دیدم
انداختم در شب عصایم را
نت های موزون صدایم را
طوفان شدم در قطره ی باران
باران که زد در این خیابان ها
یا بر تن سرخ بیابان ها
اروند تشنه باز می خندید
چگوارای دیوانه ی زیبا
با من برقص تا آخر دنیا
ما بوسه های بعد طوفانیم
فاطمه یاراحمدی (روشنا)
شعر مرکب حرکت
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد سپاس از مکث نگاهتان💐💐💐 | |
|
درود بر شما سپاس حضورتان💐 | |
|
درود مهربانو عباسی حضور و همراهی سبزتان را سپاسمندم بمانید به مهر💐💐💐 | |
|
درود شاعربانوی گرامی سپاس حضورتان💐💐 | |
|
درود شاعر بزرگوار سپاس حضورتان 💐💐 | |
|
درود بر شما سپاس حضورتان💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود