سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

يکشنبه ۱۳ خرداد

صفحه رسمی شاعر محسن اکبری تخلص پارسا


محسن اکبری تخلص پارسا

محسن اکبری تخلص پارسا



ارسال پیام خصوصی
مرا دنبال کنید

تاریخ تولد

:
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۵۸

برج تولد:

 سنبله

گروه

:
افراغ اندیشه

جنسیت

:
مرد

تاریخ عضویت

:
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹

شغل

:
کارشناس و کارگزار اراضی و املاک و طراح و فعال رشته ساختمان در لواسانات

محل سکونت

:
تهران

علاقه مندی ها

:
نوشتن در خلوت و طبیعت

امتیاز

:
۳
تا کنون 7 کاربر 10 مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند.


درباره من

:
نام :محسن نام خانوادگی: اکبری شهرت / تخلص : پارسا تاریخ تولد:۱۳۵۸/۲/۷ متولد:تهران ساکن : تهران سبک شعری : شعر نیمایی ، غزل ، قصیده و دوبیتی متولد تهران ،اهل منطقه نارمک در نزدیکی میدان نبوت یا هفت حوض سابق در هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ بدنیا آمد. پدر و مادر او هر دو متولد و اهل تهران و دارای یک برادر محسن اکبری (مشهور به محسن پارسا)متخلص به پارسا که بعدها با نام محسن پارسا مشهور و شناخته شد .از شاعرانی است که خیلی کم به او پرداخته شده است. گویا هیچ گاه در پی عرضه خود نبوده و با دیدی کمال گرایانه روزی شاهد انتشار کتابهایی قابل تامل و پر محتوا و پر فروش و در رده شاعران بارز ادبیات معاصر خوش بدرخشد. شاخصه های بارز ابیات و شعری او ،اشعار پرمایه و خوش آهنگ و موزون، قلمی روان و مسلط بر قافیه و واژه ، که در شعرهایی که تا کنون از او منتشر شده است ،به چشم میخورد. همواره در بیتهای او نگاهی عارفانه پر از عشق و پخته تر از سن و سال او بوده و تسلط او در مدیریت واژه ها کاملا مشهود است. او در ۱۸ سالگی محضر شاعر و استاد گرانقدر توحید دهقان را درک و به مدت دوسال از مریدان و شاگردان ایشان بوده و تاثیر پذیرفته است. اولین اشعار قابل تامل خود را در ۱۵ سالگی سرود . بالغ بر ۵۰۰ عنوان شعر سروده است که تعداد کمی از اشعار وی در دسترس میباشد.، اما تا امروز هیچگاه کتابی از خود منتشر ننموده است. تحصیلات در رشته ادبیات و مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی. شغل : در رشته حقوق اراضی و املاک دارای مدرک کارشناسی و فعال و طراح در زمینه ساختمان و ملکی در منطقه لواسان شمیران میباشد.

لیست دفاتر شعر


۱

بهاری در خزان

۲

راز هستی

۳

هدایت نامه


اشعار ارسال شده


روزهای اول پاییز بود کوچه ها از مرک گل ، لبریز بود برگهای زرد از باد خزان خسته و افتاده و بی باغب ...
ثبت شده با شماره ۸۶۸۷۵ در تاریخ دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ۰۶:۱۷    نظرات: ۱۳

مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر محسن اکبری تخلص پارسا

هیچ پستی ارسال نشده است.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
1