سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 7 خرداد 1403
  • افتتاح اولين دوره مجلس شوراي اسلامي، 1359 هـ ش
20 ذو القعدة 1445
    Monday 27 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۷ خرداد

      آتشی در برف

      شعری از

      حسن رسولی

      از دفتر رسولی در حسن نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۹۳۸۶۸
        بازدید : ۱۵۹   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      آتشی در برف
      خاطری در این سرما و بوران گرم نیست
      جز نازِ هایِ نفس‌های خودت
      سینه‌ی آتشگاه خودت
      شاید منم آدم برفی تو
      خواهم که بگیری
      مرا در داغ آغوش
      گرم کنی چون خودت
      مست و ناز و گرم و مدهوش
      آتشگاهی! آهی در نگاه دیگران خاموش
      تو همه آتشی
      این یخبندان با تو دشمن‌ست
      و من آدم برفی‌ای
      که شاهد و شاید رفیق توست
      تو چه تنهایی!!!
      گاه آتش
      گاه آه در زیر برف مدفون
      اما همیشه گرم و روشن
      خوش به حال تو
      که مجنونی؛ هرچند دلخون
      و شاید من لیلی یخ‌زده‌ات
      آدم برفی‌ای
      در این بوران خاموش...
      نه زمستان نیست
      ما با فراموش‌کردن تو
      یخ زده‌ایم
      و به سرمای کشنده
      بوران خاموشی پیوسته‌ایم
      دیگر همه آدم برفی شده‌ایم
      یا عاشق زمستان
      یا جزئی از آن
      یا از گرما گریزان...
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
      درود بزرگوار
      زیبا و جالب بود خندانک
      اصغر ناظمی
      دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۱۴
      سلام
      بزرگوار
      زیباست خندانک
      مجتبی شهنی
      چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۰۴
      درررود
      بسیار
      زیبا
      و
      عاااااااالی


      *_꧂🌸☘️჻*
      🌸 🌿 *꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_____*
      ☘️჻🌸🌿
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0