سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      دستان یار

      شعری از

      مرسل علیپور

      از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۲۲ شماره ثبت ۸۴۶۳۴
        بازدید : ۳۷۸   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرسل علیپور

      یار دستش داده دستم می دویم ما زیر باران
      می چکد هر لحظه باران بر من و او در خیابان

      بوی شبدر های نیلی در هوا پخش و نگاهم
      بر دو چشم یارم افتاد و دویدیم هر دو باهم

      در نگاهش میتوان دید حال خوب عاشقانه
      بسته ام پیمان ماندن در کنارش جاودانه

      بی تو دریا می شود طوفان و مواج و خروشان
      هر شب از یاد تو دل شد مست و مدهوش و پریشان

      گفتم آن شب زیر باران دست خود را دِه به دستم
      در خیالم من شبانه هر دم از بوی تو مستم

      چون هوای دلپذیری عطر خوش دارد هوایش
      عشق من شد قبله گاه و چشم او قبله نمایش

      من برای با تو بودن شمع گشتم عاشقانه
      قصه ی شیرین من شو با خیال کودکانه

      طعم یک بوس از لبانت جان میبخشد دوباره
      ماه من در آسمانی من به دورت چون ستاره

      برق چشمان سیاهت دل ربا و دل فریب است
      هرکجا پیشم نباشی بی تو هرجا دل غریب است
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
      سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
      درودتان


      زیباست خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۳۲
      عاشقانه و زیبا بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴
      با سلام
      قلمتان نوازشگر دلها باد
      شاعرو بزرگوار
      هزاران درود
      خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۲۹
      درود بر شما
      زیبا بود 🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0