سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    قاصدک

    شعری از

    رمیده

    از دفتر غمنامه نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۶۲۲۶۵
      بازدید : ۵۴۰   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رمیده

    چو قاصدکی که دست باد افتاد
    ز غصه صد تکه میشوم فریاد
    آنکس که یار میخواندمش چه شد؟
    رفت آن غریبه و دستی تکان نداد
    راستی با هجوم خاطره چه میکنی؟
    یادشان میبری چو یاد من از یاد؟!
    گر بگذری ز یک صداقت محض
    صداقتت را ز دست خواهی داد
    زمان میرود و من میروم ازین دیار
    چاره چیست! تن به میل تو باید داد
    بندم به قید حیا سرخم ز روی شرم
    خدا چرا بحرف دلم گوشی نداد؟
    اگرچه آزرده ای تو بیوفا مرا
    جانت آزاد دلت همیشه باشد شاد
     
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    احمدی زاده(ملحق)
    جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۲۱
    آنکس که یار میخواندمش چه شد؟
    رفت آن غریبه و دستی تکان نداد

    سلام و درود افرین گرانمهر خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    حسن گائینی (رزاس)
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
    درود ها
    احساس در شعرتان موج می زد و این چیزیست که در شعر مان جایش بسیار خالیست

    شاد و سربلند باشید
    نیره ناصری نسب
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۵۹
    درود بر بانوی بزرگوار
    قافیه ها کمی دقت می خواهد
    با سپاس
    زنده باشید خندانک خندانک خندانک
    رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
    پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۲۱:۲۷
    درود بر شما مهربانوی عزیز
    زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    مونس ارجمندی
    جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۰۶:۱۱
    خندانک خندانک خندانک درود
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۲۶

    مهربان شاعر
    خانم مریم دارابی عزیز
    با سپاس از خلق این غزل ناب و تحسین برانگیز
    متشکرم
    سلام
    حسین امینی
    شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
    و در آخر بدان، ایمان دارم، خیانت از تو تاوان می گیرد
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0