سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        کبوتر دل

        شعری از

        مهدي ازوج (هومن )

        از دفتر شاعري سيب به دست نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ۱۶:۱۲ شماره ثبت ۵۶۸۸۲
          بازدید : ۵۰۰   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه



        صد سلام ای ضامن آهوی عشق
        یه مسافر از راهه دور اومده
        مهمونه ناخونده می خوای توو خونت ؟
        از همون مهمونای خیلی بده
        از یه راهه دور با هیچی اومدم
        که ببینی کوله بارم خالیه
        که ببینی ادمه یه لاقبا
        یه دونه ادمکه پوشالیه
        میگن اینجا خیلیا نذر می کنن
        می گن اینجا خیلیا حاجت دارن
        منه رو سیاه چیکار باید کنم
        که به این حاله بدم عادت دارم
        هر کبوتری که دل شکسته شد
        اومدو یه لونه ساخت توی حرم
        واسه این آدم بگو جایی داری ؟
        قربونه گنبد تن طلات برم
        اومدم که تو ضمانت بکنی
        خالیه چنته من از خوبیا
        اومدم به احترامت بشینم
        شاید امسال توی جمع عاشقا
        توی صحن تو دلو جا می ذارم
        برای بوییدنه دست خدا
        منو توی خوبا راه نمی دادن
        مگه با وساطتت امام رضا
        یعنی میشه یه نگاه به من کنی
        منی که هیچی ندارم واسه تو
        تو رو جونه هر کسی که دوس داری
        منو از خودت نرون ، نگو برو
        ...............

        میگن توو خاکه توس ،یه تیکه از بهشت
        افتاده رو زمین ، قربونه سرنوشت
        غروب که می رسه ،کبوتره دلم
        همش پر می زنه ، توو صحن این حرم


         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

        ابوالحسن انصاری (الف رها)

        ،

        احمد خدادادی دهکردی

        نقدها و نظرات
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ۱۳:۳۶
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        احمد خدادادی دهکردی
        يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۲۷
        درودبرجناب ازوج گرامی شعری زیبا ازشماخواندم
        اجرتان با امام رضا(ع) خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0