سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      همه چیزی می گویند

      شعری از

      مهدی زاهدی (م مهرپرور)

      از دفتر رهاورد نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۲:۲۰ شماره ثبت ۵۱۹۸۹
        بازدید : ۲۴۳   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی زاهدی (م مهرپرور)

      چراغ هایی که خاموش شده اند
      کاکتوسی که آویزان است بر تناب زندگی
      عقربه های نیش دار و بشارت دهنده ی ساعت
      شمعی که می سوزد تا بمیرد
      همه چیزی می گویند
      -زندگی تنفس است و من بیماری آسمی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمدی زاده(ملحق)
      جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۱۸
      سلام دوست هنرمندم افرین و احسن به شما خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳
      خندانک خندانک خندانک
      درود
      کوتاه زیبایی بود
      آفرین خندانک خندانک خندانک
      فقط تناب درست نیست غلط املایی داره درستش طنابه
      البته پیش میاد گاهی این ریزمشکلات
      ببخشید فضولی کردم خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ۰۱:۴۴
      درود خندانک
      محمد فروزان
      پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۵:۳۸
      -زندگی تنفس است و من بیماری آسمی
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ۰۷:۱۵
      احساس شعرتان تازه بود.....درود خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0