سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        عوعوی سگی اخته

        شعری از

        مهدی زاهدی (م مهرپرور)

        از دفتر رهاورد نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۵ شماره ثبت ۵۸۲۸۷
          بازدید : ۳۳۲   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی زاهدی (م مهرپرور)

        و من گاه می اندیشم به برون از خانه
        آیا آنجا جنبش برگ های سبز حس می شود؟
        آیا طغیان باد حس می شود؟
        آیا ماهی ها آنجا هم در حوض های کوچک کاشی زندگی می کنند؟
        آیا بنفشه ها آنجا واقعا بنفش اند؟ یا فقط نقش اند...
        من گاه می اندیشم به عصمت نیلوفرها
        و لاله ها- این دمیده های دیرینه-
        می اندیشم به تنهایی گیره های لباس روی بند، در سیاه زمستان...
        من به عشق هم می اندیشم
        عشق آگون از نفرت
        عشق های سرخ کاغدی
        و موشک های ساخت دست بشر کاغدی
        و آدم های کاغدی
        و اعتراض ها و اجتماعات کاغدی...
        اینک این صداست که می آید
        این صداست که می ماند
        صدای عوعوی سگی اخته در کوچه پس کوچه های جفت گیری
        و نقش نمناک دیوارهای سرکشیده
        که همتاز ظلام اند
        و مرگ که آشنای مهربانی نیست..

        پ.ن
        تقدیم به فروغ فرخزاد عزیز که عشق را در اتاق آبی تنهایی یادم داد...
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۲۹
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        سلام
        بسیارزیبابود
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴
        درود فراوان
        بر شما
        بسیار بسیار
        عاااااالی

        قلمتان توانا
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0