سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      شبان سیاه

      شعری از

      مهدی زاهدی (م مهرپرور)

      از دفتر رهاورد نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰۰:۳۰ شماره ثبت ۴۵۲۳۱
        بازدید : ۵۰۳   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی زاهدی (م مهرپرور)

      در شبان سیاه ام
      و گره ی کور مشکلاتم است که عذابم می دهد
      در شبان سیاه، در پی آینده ام
      جایی که چشم با من سخن از عشق بگوید
      نه زبانی که هرشب هم خواب یک دروغ است!
      جایی را می خواهم
      که شب ها میوه های کال را نچینند
      و گاز زده بیرون نیندازند
      جایی که حتی چراغ قرمز هم نباشد
      جایی که کلمه ممنوع در آزادی نهان نباشد
      در شبان سیاه ام
      و هنوز هم خمار کلمه ای به نام امید
      هنوز هم در لابه لای خواب و بیداری زندگی میکنم
      هنوز هم شب ها ستاره شکار می کنم
      برای کسی که هیچ وقت نیامد
      هیچ وقت ندیدمش
      و هیچ وقت آن نگاه قلبم را از جا نکند
      در شبان سیاه بغض را نمی شود شکست
      باید نوشت
      تا شاید در لابه لای شما
      کسی باشد که امید را به قلبم تزریق کند
      کسی که ستاره ها را بهش هدیه کنم
      کسی که بتواند دلیل خواب من باشد
      آری
      در شبان سیاه 
      در پی آینده ام!
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۱۸
      درود گرامی
      دلنوشته زیبایی است خندانک خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۰۶
      خندانک خندانک خندانک
      سمانه هروی
      چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۲۰:۵۰
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0