سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    آدما

    شعری از

    امید محبی(آرسین)

    از دفتر یادگار نو نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۳۶ شماره ثبت ۴۴۷۷۱
      بازدید : ۱۶۱۵   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امید محبی(آرسین)
    آخرین اشعار ناب امید محبی(آرسین)

    روي اين زمين خاكي آدما همه يه جورن/
    همشون باهم غريبن همه از همديگه دورن/

    هركدوم دنبال كاري وقتي واسه تو ندارن/
    تووي روزگار تاريك روزگاري نو ندارن/

    تووي هر ثانيه ي شهر آدما تاريك و تارن/
    ديگه از زندگي خستن ولي چاره اي ندارن/

    نمي تونن كه بخندن خنده رو صورتشون نيست/
    اين تبسم روي لبها گاهي اجبار گاهي واهيست/

    گريه هاشون توو دلاشون حبس و جاري نميشه /
    آخه تا كي سيلي ما سرخه باز مثل هميشه/

    روزگارشون چه تلخه ديگه شيريني ندارن/
    پر بغضن پره گريه مثل ابراي بهارن/

    تووي هر ثانيه ي شهر آدما تاريك و تارن/
    ديگه از زندگي خستن ولي چاره اي ندارن/

    واسه ي يه لحظه شادي حاضرن كه بميرن /
    برن و از باغ دنيا اون گل مرگو بچينن/

    آرسين26/11/94
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۱۸
    درود بزرگوار
    ترانه بسیار زیبا و شورانگیز
    مبین مشکلات جامعه
    شاد باشید خندانک خندانک خندانک
    وحید کاظمی
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۶:۱۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    درود بر شما
    عالیه برادر
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹
    خندانک خندانک
    خندانک
    مجید اسکندری
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷
    سلام.قامتان توانا باد. خندانک
    عباس وطن دوست
    دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۵۵
    خندانک
    سلام

    درود بر شما و احساس بسیار زیبایتان خندانک خندانک

    همیشه باشید و بسرایید خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0