سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      عشق بی اراده(با صدای خودم)

      شعری از

      محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

      از دفتر دفتر ترانه نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ۱۹:۱۲ شماره ثبت ۲۷۴۸۶
        بازدید : ۷۲۲   |    نظرات : ۳۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
      آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)

      صدای ارسالی شاعر:
      بغـض من شکستنـی نیست ، وقتیکه تو باشی پیشم ، عمر من حروم نمیشه
      بسه دیگه این جدایی ، این سکوت و بی صدایی ، بی تو شب تموم نمیشه
      واسه تـو که بـهترینی ، اولیـن و آخـرینـی ، جـونِ تـازه ای مـی گیـرم
      سهـمِ مـن چـرا عبوره ، از یه راه دیگه بی تو ، شک نکن بری مـی میرم
       
      بی تو دلخوشـی نـدارم ، شـب و روزِ مـن همینه
      حتی عکسی پیشِ من نیست ، که چشام اونو ببینه
      تو خـدای  رو زمینـی ، کـه بـری تمـومه کـارم
      تپشـی دوباره هستـی ، واسـه قلـبِ پـاره پـارم
       
      ببین از غروب چشمات ، به شبِ سیاه رسیدم ، به شروعِ این دو راهی
      واسـه عشـقِ بـی اراده ، قـلبِ مـن محاکمه شد ، با تمومِ بی گناهی
      حـالا از فاصـله کم کـن ، دستـمو بازم بگیر و ، نذار از دوری بمیرم
      به خدا طاقت ندارم ، تو یه نیم نگاه به من کن ، که هنوز اینجا اسیرم
       
      بی تو دلخوشـی نـدارم ، شـب و روزِ مـن همینه
      حتی عکسی پیشِ من نیست ، که چشام اونو ببینه
      بغـضِ من شکستنی نیست ، اگه تو بمونـی با من
      نـازنیـن بیـا که بـا تو ، همـه شـادیـا باهـا من
       
      محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
      23/08/1392 ساعت 2 بامداد
      ترانه سرا و خواننده : محمد رضا آینه
      آهنگ و تنیظم : مهدی نادی صفایی
      استدیو آوای آبی
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0