سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 6 خرداد 1403
    19 ذو القعدة 1445
      Sunday 26 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۶ خرداد

        صواب اعظـم

        شعری از

        احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        از دفتر دلسروده ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۳ ۱۸:۳۹ شماره ثبت ۲۷۴۳۵
          بازدید : ۳۰۴   |    نظرات : ۱۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)

        نابود کرده ای صنم، این آتش هجرت مرا
        باشد صوابی بس عظیم، آرید در فکرت مرا
         
        ماتم من از زیبائیت، آسایش است درسایه ات
        محو جمالت ساقیـا، وا داشت در حیـرت مرا
         
        گویند همیشه باخدا، ذکری دگـر باشد تورا
        یک خواهشی دارم زتو، یاد آر در ذکرت مرا
         
        خلقی تورا در انتظار، هردم کـند لحظه شمار
        بهر ظهورت کن قیام، بخشا یکی عشرت مرا
         
        از غیبتت افسرده ام، مغموم و هم دل مرده ام
        حیران سرگردان منم، افسردگی کـثرت مـرا
         
        اعمال من ناید قبول، نـزد تـو فـرزند رسـول
        گردد سعادت را قرین، پـای تـو و صـورت مرا
         
        زیبائیت یوسف غلام، گفتار تـو نـیکو کـلام
        هـمتا ندارد صورتت، بردل نشست مهـرت مرا
         
        دوستی تو بـاشد در دلم، مهـر تـورا من مایلم
        زین دوستی و مهر تو، بـاشد کلان ثروت مـرا
         
        هستم غلامت مهدیا، مهـرت به قلبم گشت جا
        عشق تو باشد فخر من، این عشق در فطرت مرا
         
        تنها مرا دوستی تو نیست، ما را تمامی دوستیست
        دستور ثبت نـامم بـده، نـام مـن و عتـرت مــرا
         
        در زندگـی روز مـره، گر پیش آیــد یـک گــره
        با صدق میخوانم تورا، حـاصـل شود قـدرت مرا
         
        گمنام منم عمـرم تمام، ای مـهـدی والا مـقام
        این روزهـای آخـرش، بنمـا یـکـی نـصـرت مرا
         
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0