سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      خلوت تنهایی ...

      شعری از

      منوچهر مجاهدنیا

      از دفتر اشعار آزاد نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ۲۱:۲۹ شماره ثبت ۲۴۷۲۳
        بازدید : ۶۴۸   |    نظرات : ۱۲۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا

      به صدف بانوی عظیمی که مثل دختر خودم دوست اش دارم و دلتنگی های اش را درک می کنم .

       

      با  درود به دوستان خوب شاعر .

       

      بنده خیلی کم موزون می سرایم . وقت صرف بازخوانی نمی کنم که این هم یکی از عیوب بنده است .

      خوشحال می شوم نظر بگذارید و تصحیح ام کنید .

      مطمعنأ تصحیح می کنم سروده ام را و ثبت می کنم در دفتر شعرم .

      پوزش از این که دلتنگی ام را خواندید . سپاس ...

       

       

      ای گُل آشنایی ام

       

      سروده های یک غزل

       

      محرم رازِ من تویی

       

      مثل ترانه های خستگی

       

      نشسته ای به شعر من  !

       

      چگونه باورت کنم

       

      که خصم جان شدی مرا

       

      در این سکوتِ بس عبوس

       

      زخمی دست تو شدم !

       

      غزال وحشی ام شدی

       

      بیامدی عزیز جان

       

      نشسته ای به خلوتِ

       

      تنهایی و غریبِ من !

       

      دگر نفس نمانده است

       

      ای آیت نشانه ها

       

      دیر آمدی در خوابِ من

       

      بگوچرا ؟

       

      بگو چرا ؟

       

      تو مونسِ تنهایی ام

       

      که بر حریم تلخِ این

       

      بی وزنی و قافیه ها

       

      چه خوش قدم زدی شبی

       

      چو عابرِ گُم گشته راه

       

      به سوت و کُورِ خانه ام

       

      هم چون نسیم آمدی

       

      عزیز من ...

       

      عزیزِ جان ...!

       

      .

      .

      .

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0